Som erhvervsmedlem kan du kun se de dokumenter, vi har sendt til dig og de oplysninger, vi har om dig, fx adresse og telefonnummer.
Du kan desværre ikke se dine aktive policer hos os. Ring i stedet til os.
Som erhvervsmedlem kan du kun se de dokumenter, vi har sendt til dig og de oplysninger, vi har om dig, fx adresse og telefonnummer.
Du kan desværre ikke se dine aktive policer hos os. Ring i stedet til os.
Når du vil logge på Min Side som medlem med erhvervsforsikring, skal du bruge en NemID medarbejdersignatur. Signaturtypen skal være nøglefil.
Vi understøtter ikke medarbejdercertifikat med nøglekort.
Medarbejdersignaturen skal være tildelt rettigheder til LB Forsikring via medarbejderadministration på NemID Selvbetjening. Det gælder også, hvis du er NemID-administrator.
NB: Nøglefil kan normalt ikke bruges på tablet og mobiltelefon kun på computer.
Du kan få hjælp til bestilling og installation på Nets' hjemmeside
Google Chrome eller Firefox version 5 eller højere er det bedste valg til både Windows og Mac.
Edge-browseren understøtter ikke nøglefil til login som virksomhed.
Se på Nets' hjemmesider, hvilke browsere, der fungerer bedst.
Får du en teknisk fejl, når du forsøger at logge på Min Side, er det en god ide at prøve at skifte browser.
Bruger du Internet Explorer, anbefaler vi, at du vælger en anden browser af sikkerhedsmæssige årsager, da Internet Explorer ikke længere bliver opdateret og ikke understøtter Min Side.
Vi anbefaler, at du bruger den indfødte browser til din PC/Mac. Derfor anbefaler vi, at du kører Google Chrome, Firefox på en PC og Safari på en Mac. Hvis du bruger en browser, som ikke understøtter Min Side, kan siden se forkert ud og mangle indhold. Edge-browser understøtter ikke nøglefil.
Har du stadig problemer problemer med at logge på Min Side, kan du ringe til os på: 33 48 51 32.
Oplever du problemer med NemID, eller har du glemt din adgangskode, skal du kontakte NemID support: