Ofte stillede spørgsmål til at logge på Min Side

Hvad kan jeg som erhvervsmedlem på Min Side?

Som erhvervsmedlem kan du kun se de dokumenter, vi har sendt til dig og de oplysninger, vi har om dig, fx adresse og telefonnummer.

Du kan desværre ikke se dine aktive policer hos os. Ring i stedet til os.

Hvordan anmelder jeg en skade på min erhvervsforsikring?

Hvordan logger jeg på Min Side som Erhverv?

Når du vil logge på Min Side som medlem med erhvervsforsikring, skal du bruge en NemID medarbejdersignatur. Signaturtypen skal være nøglefil.

Vi understøtter ikke medarbejdercertifikat med nøglekort.

Medarbejdersignaturen skal være tildelt rettigheder til LB Forsikring via medarbejderadministration på NemID Selvbetjening. Det gælder også, hvis du er NemID-administrator.

NB: Nøglefil kan normalt ikke bruges på tablet og mobiltelefon kun på computer.


Du kan få hjælp til bestilling og installation på Nets' hjemmeside

Kan bruge alle browsere, når jeg logger på med nøglefil?

Jeg får teknisk fejl - bruger jeg den rigtige browser?

Får du en teknisk fejl, når du forsøger at logge på Min Side, er det en god ide at prøve at skifte browser.

Bruger du Internet Explorer, anbefaler vi, at du vælger en anden browser af sikkerhedsmæssige årsager, da Internet Explorer ikke længere bliver opdateret og ikke understøtter Min Side.

Vi anbefaler, at du bruger den indfødte browser til din PC/Mac. Derfor anbefaler vi, at du kører Google Chrome, Firefox  på en PC og Safari på en Mac. Hvis du bruger en browser, som ikke understøtter Min Side, kan siden se forkert ud og mangle indhold. Edge-browser understøtter ikke nøglefil.

Har du stadig problemer problemer med at logge på Min Side, kan du ringe til vores it-hjælp på 70 25 50 55. De har åbent alle dage hele døgnet. 

 

Jeg kan ikke logge på med NemID