Privat

Erhverv

Onsdag åbner telefonen kl. 9.30

Da vi har møde for alle medarbejdere, åbner telefonen først kl. 9.30 onsdag den 10. december. Husk, at du altid kan anmelde din skade digitalt.
Anmeld skaden på Min Side

Klagemuligheder

Er du uenig i vores afgørelse eller utilfreds med den måde, vi har behandlet din sag på, anbefaler vi, at du kontakter den afdeling, der har behandlet din sag. Det er den nemmeste og hurtigste måde at få svar på eventuelle spørgsmål.

Opnår I ikke enighed ved den henvendelse, har du forskellige muligheder for at klage:

Skriv til vores klageansvarlige

Du kan sende din klage pr. e-mail til klage@lb.dk og skrive "Klageansvarlig" i emnefeltet eller sende din klage til adressen:

LB Forsikring
Att.: Klageansvarlig
Amerika Plads 15
2100 København Ø.

OBS: Handler din henvendelse ikke om en klage, Find kontaktmuligheder

Din klage skal indeholde følgende oplysninger:

  • Police- eller skadenummer  
  • Navn og adresse
  • En kort redegørelse for, hvorfor du er uenig eller utilfreds med vores afgørelse.
  • Vær opmærksom på, at der er enkelte filtyper, vi ikke kan modtage. Se hvilke filtyper, vi kan modtage 

Hvornår får du svar på din klage

Vi vurderer sagen igen, og du modtager vores svar hurtigst muligt og senest 14 dage efter, vi har modtaget din klage.

Ankenævnet for Forsikring

Ønsker du herefter fortsat at klage over vores afgørelse, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring. På Ankenævnet for Forsikrings hjemmeside kan du læse om en række forskellige situationer, som erfaringsmæssigt giver anledning til mange klager.

Læs om Ankenævnet for Forsikring